DIRECT CONTACT? 075 670 3212

Nieuwe generatie Instacom klaar voor de toekomst

Directiewisseling bij Instacom

Bij Instacom is onlangs een nieuwe directie aangetreden. Oprichters Gerrit en Henk Aafjes hebben de dagelijkse leiding overgedragen aan twee van hun medewerkers: Bas Donkersloot (37) en Sjon Vlegels (53). Deze goed voorbereide directiewisseling is onderdeel van een management buy-out, die we eind 2020 volledig zullen voltooien.

Geleidelijke overdracht

Gerrit en Henk Aafjes blijven nog een aantal jaren beschikbaar en zorgen daarmee voor een geleidelijk verloop van de directieoverdracht. De nieuwe directeuren Bas Donkersloot en Sjon Vlegels, respectievelijk verantwoordelijk voor algemene en operationele zaken, zetten geen grote koerswijziging in. Zij ontwikkelen Instacom verder tot een sterk en innovatief kennisbedrijf.

Instacom werd in 1992 opgericht en groeide binnen enkele jaren uit tot een landelijke speler in elektrotechnische installaties, mede door de samenwerking binnen ElektroNed. Bij Instacom werken momenteel ruim 50 hooggekwalificeerde medewerkers. De kwaliteit is geborgd door diverse certificeringen, waaronder ISO 9001,VCA**, BRL KOMO, BORG en BMI. Bovendien is Instacom ook een erkend leerbedrijf.

Specialisatie

Instacom ontzorgt haar klanten volledig als het om installaties op het gebied van elektrotechniek, duurzaamheid, veiligheid en communicatietechniek gaat. We beschikken over specialisten op het gebied van inbraak-, branddetectie-, brandblus- en aspiratiesystemen, maar ook over specialisten die alles weten over toegangscontrole, camerasystemen en werktijdregistratie. Verder is domotica voor zorg en comfort een specifiek werkterrein van ons, evenals procesautomatisering. En heeft u een vraag op het gebied van data- en telecommunicatie of hosted VOIP? Dan zijn we u graag van dienst.

Instacom is ook uw inspectiebedrijf voor energieprestatienormen, veiligheid en beheer van gebouwen volgens de NEN 3140.

Meldkamer

Via een eigen meldkamer verlenen wij 24/7 onderhoud en service aan bedrijven en organisaties. Onze medewerkers beschikken daarvoor over moderne serviceauto’s voorzien van alle noodzakelijke communicatie- en meetapparatuur en gereedschappen. Onze klanten kunnen, door het geautomatiseerde orderproces op elk gewenst moment de status van hun opdrachten bekijken.

BACK